فضا – مکان ایران مهندس داوران فوتبال

فضا – مکان: ایران مهندس داوران فوتبال جام جهانی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی صد درصد با گفت‌و‌گوی ملی موافقم / امام جمعه اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آنچه در سال تازه باید مد نظر مسئولین باشد، پیگیری به فقرا به واسطه ایجاد کار و برطرف مسئله بیکاری هست، گ

صد درصد با گفت‌و‌گوی ملی موافقم / امام جمعه اصفهان

امام جمعه اصفهان: صد درصد با گفت و گوی ملی موافقم

عبارات مهم : سیاسی

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آنچه در سال تازه باید مد نظر مسئولین باشد، پیگیری به فقرا به واسطه ایجاد کار و برطرف مسئله بیکاری هست، گفت: با گفت و گوی ملی در جهت برطرف پرسشها مردم صد در صد موافق هستم.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در گفت و گو با جماران، در خصوص اولویوت های کاری نظام در سال جدید، اظهار داشت: الحمد الله خدا را شکر می کنیم که کشورمان از امنیت برخوردار است و جان برکفانی هستند که امنیت کشور ما را حفظ کرده اند ولی آنچه که در سال تازه مد نظر همه دستگاه های نظام باید باشد؛ پیگیری به فقرا به واسطه ایجاد کار و اشتغال هست. هم نظرمقام معظم رهبری و هم نظر همه اعضای خبرگان این است که دولت اقدامی انجام دهد که جوان ها بتوانند مشغول کار باشند و فقر و اختلاف طبقاتی به حداقل برسد.

صد درصد با گفت‌و‌گوی ملی موافقم / امام جمعه اصفهان

رئیس حوزه علمیه شهر اصفهان همچنین در مورد اختلاف هایی که بعضا بین دستگاه های متفاوت نظام در نحوه پیگیری به پرسشها و کاستی های مردم به وجود می آید، گفت: این پرسشها خود به خود حل می شود، مهم این است که نشانه همه یکی است و ان شاءالله آن نشانه را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه اصفهان در خصوص اوضاع فعلی کشور اظهار داشت: فضاهای مجازی امروز خرابکاری های زیادی به بار می آورند ولی همه باید مردم را روشن کنند که این ایراداتی که نسبت به کشور مطرح می شود قسمت خالی لیوان است درحالی که این لیوان قسمت پری هم دارد که باید آن را هم دید. در جمهوری اسلامی خدماتی در حوزه های عمرانی، خدماتی، قدرت نظامی و سیاسی صورت گرفته است که نمی توان ان ها را نادیده گرفت. امروز ما از نظر سیاسی و نظامی در دنیا مطرح هستیم و به واسطه پیروزی هایی که در عراق و شام به دست آورده ایم سطح سیاسی ما در دنیا اوج رفته است و امروز بازیگری مهم در سطح منطقه ای و جهانی هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آنچه در سال تازه باید مد نظر مسئولین باشد، پیگیری به فقرا به واسطه ایجاد کار و برطرف مسئله بیکاری هست، گ

وی همچنین در مورد گفت و گوی ملی در جهت برطرف کردن پرسشها کشور و مردم، تاکید کرد: منظور از این گفت و گو این است که سران و مسئولین نظام در کنار هم بنشینند و اختلافاتشان را به نفع مردم برطرف کنند و من صد در صد موافق این گفت و گو هستم.

واژه های کلیدی: سیاسی | لیوان | اصفهان | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار